Bella Hadid lanceert vandaag haar eigen beautylabel, Orebella (geschreven als Ôrəbella)! Eerder postte ze op haar Instagram al een mysterieuze teaser voor het merk. Nu deelt ze een uitgebreide promovideo. Bazaar vertelt je hier alles wat je moet weten over haar nieuwe label.

Orebella, het nieuwe beautymerk van Bella Hadid

Op een nieuw Instagramaccount, dat inmiddels al 166.000 volgers telt, zijn verschillende foto's en video's geplaatst. De laatste post is een uitgebreide promovideo van Orebella, bestaande uit abstracte shots met een voice over van Hadid herself. Vanaf vandaag kun je via de link in bio rondkijken op de website, en alvast je favoriete producten op je verlanglijstje zetten. Vanaf 5 mei 2024 kun je de items ook daadwerkelijk kopen.

Wat gaat Orebella verkopen?

Als we afgaan op het aanbod op de website, lijkt het erop dat Orebella een parfummerk gaat worden. Momenteel zien we drie verschillende parfums in de digitale schappen staan: WINDOW2SOUL, SALTED MUSE en BLOOMING FIRE. Als we de bedrijfsinformatie mogen geloven, die gedeeltelijk online in te zien is, komen daar nog wel wat producten bij. Daarin staat dat Orabella onder meer luchtjes, lotions, gezichts- en bodyolie, shampoos, conditioners, stylingcrèmes, luchtverfrissers en wierook aan de man zal brengen. Of het merk überhaupt in Nederland te verkrijgen is (wij branden alvast een kaarsje voor internationale shipping), en wat de verkooppunten zullen worden is nog onduidelijk.

instagramView full post on Instagram

Het is niet de eerste keer dat Hadid een eigen bedrijf lanceert. In 2021 werd ze co-oprichter van Kin Euphorics, een merk met non-alcoholische drankjes.